egne kommentarer og redskabsafprøvelse efter dagen med differencering på DigiTek!
Thinglink som en måde at differencere. Ved at stille sig på cirklerne kan eleverne /kursisterne vælge at gå ind og læse bagved om et emne /måske relateret til en sværhedsgrad? en læringstil- f.eks: video, tekst, oplæsning osv.... .
Spændende mulighed, som jeg dog i første omgang ikke helt kan hvordan jeg kan overfører til medicinkurserne....( ideen arbejder ...!)
Formålet med denne blog er elektronisk at samle relevante faglige indlæg, refleksioner , opgaver mm. i tilknytning til modulet "DigiTek og læring"- på de erhvervsrettede uddannelser. (Metropol forår 2018)
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
-
8.2.2018 Overvejelser og refleksioner i forhold til konsulentfunktionen. Hvorvidt konsulenten kan sige at have være "i nogen grad&quo...
-
http://edidaktik.evidencenter.dk/Dialog/Dialog.html E-didaktiske model
Ingen kommentarer:
Send en kommentar